Home » » Cara Menghapus File yang tak bisa di Hapus

Cara Menghapus File yang tak bisa di Hapus

Written By FAJAR HUSAIN on Thursday 27 February 2014 | 14:11

Delete File Yang Tak Boleh didelete



Pernah tak terjadi file yang tak bisa di delete ? kalau orang komputer harus dah Lupa dengan cara - cara macam tuh . Kadang no Access atau access denied lah dan macam2 lagi .. macam hal yang baru aku alami , tapi salah aku jugak sebab ada file yang aku letak password atau aku block user nak bukak file tu . Kebanyakan orang akan guna software Unlocker , tapi yang aku pakai ada satu software File Assassin .

Delete File Yang Tak Boleh didelete

Bagi yang membutuhkan , aku dah sediakan dua sftware kat bawah dalam satu folder . Satu Unlocker dan satu lagi File Assassin . Software FA tu sebagai alternatif lain .. kalau2 unlocker tak bisa pakai , cube pakai pulak FA untuk delete atau unlock file . Selamat mencube .. kalau ada masalah lain , share2 lah ye + _ ^ .

Opss cara nak guna ea ? first install dulu kedua2 software atau salah satu software tadi , tiap kali nak guna software tu , klik kanan pada file atau folder yang tak bisa di delete / hapus , nanti dalam banyak senarai2 kat tepi tu , cube cari file nama Unlocker atau FILE ASSASSIN .. then , klik dan akan muncul " Are Sure For This Action ? " lebih kurang macam tu lah , ok , ok dan ok . Siap .

0 comments:

Post a Comment

Kritik dan saran postingan

About

Pengikut